یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

فرهنگ مثل هوایی است که چه بخواهیم چه نخواهیم باید تنفس کنیم، بنابراین اگر تمیز باشد یا آلوده، اثر متفاوتی را برجامعه و کشور خواهد داشت.
"امام خامنه ای"
---------------------------------------------
این وبلاگ جهت ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی ایجاد شده و امید است مورد پسند خدا و مولایمان امام زمان (عج) قرار بگیرد.

«کپی و باز نشر مطالب وبلاگ آزاد است»
---------------------------------------------
ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم، آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت.
من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد.
سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما تویی؛ صاحب این کشور تویی؛ صاحب این انقلاب تویی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.
"امام خامنه ای 29 خرداد 88"
------------------------------------------
"جان ایران! چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان اشک ما را چرا درآوردی؟!
جسم تو کامل است، ناقص نیست میدهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...."

با معاصی، خون به قلب زار آقا میزنم

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

آنقدر بیچاره هستم می نشینم روز و شب

در گناه افتادن خود را تماشا میکنم

جای اینکه مایه آرامش آقا شوم

با معاصی، خون به قلب زار آقا میزنم

هی گناه و توبه و هی پشت هم شرمندگی

با خود آخر چرا آنقدر بد تا می کنم

با تمام رو سیاهیم تا که میگویم حسین

در دل تو باز هم من، خویش را جا میکنم

نظرات  (۱۳)

۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۳ فانوس جزیره
بردبار باش ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۱ دختری از تبار تسنیم ...
از این رفت و آمدها خسته شدم
کمک کن به سوی خودت باشم
در صراط المستقیم...
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۸ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
ایام تسلیت
التماس دعا
۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۱:۲۱ * بانوی منتظر *
 سلام .
امام حسین (ع) :
" أنَا قَتیلُ العَبَرَةِ لایَذکُرُنی مُؤمِنٌ إلّا استَعبَرَ
من کشته اشکم ؛ هر مؤمنى مرا یاد کند ، اشکش روان شود "
یا حق ..............................
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۵ فانوس جزیره
پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

امام رضا علیه السلام فرمودند:
نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



سلام علیکم مومن
ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای  ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
التماس دعا داریم

دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود. لطفا به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام علیکم
خدارا شاکریم که گروهی دور هم جمع شدیم تا قدمی برای شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی برداریم.
لطفا در این راه حامی ، کنار و پشتیبان ما باشید.
اجر شما با شهدا.
سوره 21 آیه 50

و این [کتاب] که آن را نازل کرده‏ایم پندى خجسته است آیا باز هم آن را انکار مى‏کنید
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۷ ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۴ بیسیم چـــی

دعوت به همکاری

سلام

خوبین؟ خوشین؟

به دلیل پاره ای از مشکلات قادر به اداره این وبلاگ نیستم.

از دوستان عزیز اگر کسی تمایل به اداره وبلاگ داره لطفا اطلاع بده.

یا علی

حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
اگر مقدور بود برگردید و فعالیت کنید...
یا علی...
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون چشم ان شا الله خودم هم این تصمیم رو دارم ولی در این مدت مشکلات زیادی داشتم نتونستم فعالیت کنم دعا کنید بتونم برگردم...
علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">