یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

فرهنگ مثل هوایی است که چه بخواهیم چه نخواهیم باید تنفس کنیم، بنابراین اگر تمیز باشد یا آلوده، اثر متفاوتی را برجامعه و کشور خواهد داشت.
"امام خامنه ای"
---------------------------------------------
این وبلاگ جهت ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی ایجاد شده و امید است مورد پسند خدا و مولایمان امام زمان (عج) قرار بگیرد.

«کپی و باز نشر مطالب وبلاگ آزاد است»
---------------------------------------------
ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم، آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت.
من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد.
سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما تویی؛ صاحب این کشور تویی؛ صاحب این انقلاب تویی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.
"امام خامنه ای 29 خرداد 88"
------------------------------------------
"جان ایران! چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان اشک ما را چرا درآوردی؟!
جسم تو کامل است، ناقص نیست میدهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...."

دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ


کبوتر تشنه بود و آب میخورد

دل من بین سینه تاب میخورد

صدایش کردم و گفتم کبوتر خوش به حالت

چه جایی میزنی پر خوش به حالت

دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد

خودش با دست های مهربانش به من هم دانه میداد

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)»

پ.ن: دلم برای حرم تنگه، برای پنجره فولاد، برای درب باب الجواد، برای......

آقا بطلب بیام به پابوست ....

نظرات  (۱۵)

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۰ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم

منتظر شما و نظرات زیباتون

یا علی مدد
التماس دعای فرج و شهادت
پاسخ:
سلام علیکم
بله چشم سر میزنم
س


سلام.

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید!!!!
پاسخ:
سلام علیکم
چشم میام
شهید آوینی: در جمهوری اسلامی همه آزادند، الا بچه حزب اللهی ها...
پاسخ:
هیییییی
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۸ بیسیم چـــی
...باب الجواد راه ورودی به قلب توست
حاجت رواست هر که از این راه می رود...
پاسخ:
هی خدا اللهم الرزقنا
اللهم الرزقنا ...
پاسخ:
الهی آمین
سلام
ممنون بابت اینکه همیشه به وبم سر میزنید.
شعر زیبای بود
خیلی زیبا
چند وقت پیش 3000هزار کیلومتر رفتم و برگشتم 
رفتم حرمش دعا کردم تا کمکم کنه دوس داشتم لطفش رو محسوس ببینم اما لیاقت نداشتم و به چشم سر ندیدم که خودش داره  کمک میکنه اما حسم این بود داره بهم  راه رو نشون میده و هنوزم منتظرم تا ....

دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد

خودش با دست های مهربانش به من هم دانه میداد


پاسخ:
سلام علیکم
وظیفمه که وقتی یه وبی رو لینک کردم حداقل هر دو روز یه بار بهش سر بزنم

آقا همیشه حواسش به ما هست و راهو نشونمون میده ولی ماها اکثرا متوجه این ها نمیشیم
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۳ خاבمـ المهـבے
سلامـ

چه عکس زیبایی ...
انشالله هر چه زودتر ، زیارت حرم امام رضا (ع) روزی تون بشه ...
ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نذارین ...

یا علی و التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله
و هم چنین روزی شما
ما که دیگه دلمون بدجور برا آقا تنگه
سلام
ان شاء االه هر چه زودتر زیارت آقا نصیب شما و ما بشه.
شعر از خودتونه؟
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله

نه من از این استعدادا ندارم یا بهتر بگم لیاقت ندارم که بتونم برا آقا شعر بگم
انشاالله هرچه زودتر قسمتتون بشه پابوسی
یاحیدر
پاسخ:
ان شاء الله
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۷ خادم الشهدا
مثل همیشه عالی بود
چقدر دل تنگشم 
دل تنگـــــــــــــــــــــ
چه قشنگ گفتی
دل تنگم برای باب الجواد
پاسخ:
ممنونم از شما
ان شاء الله به زودی قسمتتون
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۰ نازنین ابراهیمی فخاری
سلام.
کبوتر رفت مشهد تازه فهمید
کبوتر با کبوتر فرق دارد

زیبا بود
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی دلتنگ حرمم :(
پاسخ:
ان شاء الله به زودی پابوسی آقا قسمتتون بشه :(

ماهم بسیاااار دلتنگیم.....

التماس دعای فراوان

پاسخ:
ان شاء الله قسمتتون بشه
محتاجیم به دعا
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۴ مهتاب محمدی
خیلى قشنگ بود....
انشاالله روزیتون شه.
پاسخ:
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">