یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

فرهنگ مثل هوایی است که چه بخواهیم چه نخواهیم باید تنفس کنیم، بنابراین اگر تمیز باشد یا آلوده، اثر متفاوتی را برجامعه و کشور خواهد داشت.
"امام خامنه ای"
---------------------------------------------
این وبلاگ جهت ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی ایجاد شده و امید است مورد پسند خدا و مولایمان امام زمان (عج) قرار بگیرد.

«کپی و باز نشر مطالب وبلاگ آزاد است»
---------------------------------------------
ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم، آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت.
من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد.
سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما تویی؛ صاحب این کشور تویی؛ صاحب این انقلاب تویی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.
"امام خامنه ای 29 خرداد 88"
------------------------------------------
"جان ایران! چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان اشک ما را چرا درآوردی؟!
جسم تو کامل است، ناقص نیست میدهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...."





هر دلی آمد کنار تـــــو از اینــــجا بر نگشت

گرچه مجنــون بود... اما سوی لیلا برنگشت

یک نفر میخواست با گنبــــد نظــــر بازی کند

جلد شد... دیـــوانه شد... دیــوانه اما بر نگشت

زایری که هیچ همراهی به جز اشـــــکش نداشت

بعد از اینکه اشـــــک ها را ریخت تنــها بر نگشت

در کنـــــــارت مثل یک ماهـــــــی درون آبـــــ بود

بی تـــــو بودن را نفهمیـــــد آخرش، تا بر نگشت

صبح، بیــــماری دخیـــــل پنــجره فــــولاد شد...

تــــــو شـــفا دادی... ولی آخر سر و پا بر نگشت

دوستـــــم را اولیـــــن بـــاری که آوردم حـــــرم

تا دم برگشـــــــت با ما بود.... با ما برنگشـــــــت

راستی آقـــــا همان آهـــــو که ضــــامن بوده ایش

آخرش برگشـــــت پیش مادرش یا برنگشـــت؟؟؟


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)


نظرات  (۲۰)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۶ پریشان نویس
خیلیییی زیبا بود
کپی کردم
به روزم با تاتو زمین سجده ای...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
چشم میام
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنون
التماس دعا
این مطلبتان چشمانم را بارانی کرد.
اجرتان با خود امام الرئوف
التماس دعا
پاسخ:
دعا کنید آقا اجازه بدن برم پابوسشون سخت دلم هوای حرم دارد
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۷ دختری از تبار تسنیم
سلام بسیار مطلب زیبایی بود، با ذکر منبع برای دوستام میل کردم
دعا کنید هر چه زودتر قسمت من و دوستانم بشه...
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله به زودی قسمتتون بشه
شما هم دعا کنید قسمت حقیر هم بشه برسم خدمت آقا
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۱ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
خیال کن که غزالم
بیا و ضامن من شو!
بیا که آتش صیاد
از زبانه بیفتد...


پاسخ:
بیا و ضامن من شو....

خاطرم هست گریه ی مادر

حال و روز مرا به هم می ریخت

قطره قطره نمای گنبدتان

از دو چشمان مادرم می ریخت

 

منم آن کودکی که صدها بار

گم شدم در میان زائرها

کاش پیدا نمی شدم هرگز

مثل قافیه های شاعرها

 

یادتان هست اولین دفعه

ذوق کردم برای گلدسته؟

من همان کودکم که با لطفت

قد کشیدم به پای گلدسته

 

پایِ بستِ حرم شدم پابست

دل خود را به پنجره بستم

آنقدر از شرابخانه ی تو

آب انگو خورده ام مستم

 

تا میان حرم رسیدم از -

قید و بند جهان شدم آزاد

آدم احساس می کند شاه است

بعد سجده میان گوهرشاد

 

تو و ایل و تبار تو سلطان

بنده ی بنده زاده ات هم من

سرور خانواده ی من تو

نوکر خانواده ات هم من

 

هرکجا خورده ام زمین گفتم

"یار بی دستی ام امام رضاست"

بارها گفته ام فقیرم من

"همه ی هستی ام امام رضاست"

پاسخ:
ممنون از شعر زیباتون
السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا
جاتون خالی بود
عطر سیبی که در اطراف لبم پیچیده
حاصل بوسه ی آخر به ضریح آقاست..
پاسخ:
خوش به سعادتتون ما هم دلتنگ آقاییم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خیلی زیبا بود...
اللهم ارزقنا...
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
الهی آمین
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۳ خاבمـ المهـבے
سلامـ و عرض ادب

شعرتون خیلی زیبا بود ... دلمون هوایی حرم آقا شد ... اجرکم عندالله ...

+ ممنونم از دعوتتون ...
وظیفه ی بنده ست که همسنگرایی که لینک کردم ، سر بزنم ...
اگه دعوت نمیکردید هم سر می زدیم :)

خوشحال میشم شما هم پُستم رو بخونید ...

یا علی و التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
چشم سر میزنم
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۸ بنت الهدی اسدی
سلام علیکم 
بسیار زیبا بود 
سپاس از حضورتون در بلاگم 
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۸ فانوس جزیره ...
بر نگشت ...
ممنون خوب بود
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۹ نازنین ابراهیمی فخاری
سلام.
سپس از دعوتتون.
عالی بودشعر.

درسفره هرچه می رسدازسمت مشهداست
آری هرآنچه هست ازآن سو بیاورند
(میثم کامیابی فرد)
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
یا علی
التماس دعا
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۶ خادم الشهدا
خیلی قشنگه یه همچنین لحظاتی
عزیزم به مناسبت نیمه شعبان که همین جا بهتون تبریک میگم
آپم
انشالله که لایق خدمت به آقا باشیم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون منم به شما تبریک میگم :)
چشم سر میزنم
ان شاء الله
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۶ یا فاطمه الزهرا
سلام علیکم.
بسیار عالی.احسنت

التماس دعا
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
یا علی
التماس دعا
سسلام.
با پست چگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 1
وچگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 2

به روزم.
منتظرتونم....
پاسخ:
سلام آبجی جان
قسمت 1 رو که خوندم قسمت 2 رو هم دارم میخونم :)
ان شاء الله در پناه ایمه زندگی خوبی داشته باشید
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۰ مهدی شاه محمدی
عالیییییییی
تشکر از شما
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۷ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
به دو مطلب جالب و متفاوت به روزیم.

با پای دل به ما سر بزنید و نظر دهید...

عید بر شما مبارک.
پاسخ:
سلام علیکم
چشم سر میزنم
بر شما هم مبارک باشه
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ دختری از تبار تسنیم
این شعر رو برای دوستانم ایمیل کردم، پرسیدن شاعرش کی؟
پاسخ:
نمیدونم متاسفانه
سلام واقعا زیبا بود دلم هوای حرم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">