یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج

فرهنگ مثل هوایی است که چه بخواهیم چه نخواهیم باید تنفس کنیم، بنابراین اگر تمیز باشد یا آلوده، اثر متفاوتی را برجامعه و کشور خواهد داشت.
"امام خامنه ای"
---------------------------------------------
این وبلاگ جهت ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی ایجاد شده و امید است مورد پسند خدا و مولایمان امام زمان (عج) قرار بگیرد.

«کپی و باز نشر مطالب وبلاگ آزاد است»
---------------------------------------------
ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام میدهیم، آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت.
من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد.
سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما تویی؛ صاحب این کشور تویی؛ صاحب این انقلاب تویی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما.
"امام خامنه ای 29 خرداد 88"
------------------------------------------
"جان ایران! چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان اشک ما را چرا درآوردی؟!
جسم تو کامل است، ناقص نیست میدهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد...."

امتحانای سخت زندگی...

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ
نعمت سلامتی نعمت بزرگیه که خیلی وقتا تا داریمش متوجه نیستیم، همین که سلامتیمون به خطر میفته اون وقته که میفهمیم چه نعمت بزرگی داریمو قدرش رو نمیدونیم.... این روزا که مادرم سلامتیشون رو از دست دادن و تو کما هستن روزای خیلی سختیه هم برای ما هم برای خود مادرم.... سخته چون هر روز و هر لحظه اذیت شدنو درد کشیدنش رو میبینمو کاری نمیتونم براش بکنم... سخته وقتی میبینم مادرم بیهوش روی تخت افتاده و هیچ حرکتی نداره و هرچی باهاش صحبت میکنمو صداش میکنم جوابمو نمیده... سخته وقتی میبینم مادرم بی حرکته ولی وقتی دردی داره تمام بدن بی جونش روی تخت بالا و پایین میپره.... سخته وقتی میبینم شده پوست استخون... سخته که در کنار مادرم ذره ذره آب شدن پدرم رو هم به خاطر این سختیا میبینم.... سخته خیلی سخت ولی خدایا میدونم اینا همش امتحانای زندگیه و حل میشه ولی یه وقتایی این امتحانا خیلی سخت میشه و این امتحانای سخت پشت سر هم میفته ... خدایا فقط 5 ماه از بیماری مادرم و امتحان سخت قبلی میگذشتو تازه داشتیم به زندگی عادی بر میگشتیم که امتحان سخت بعدیتو شروع کردی.... خدایا یه وقتایی امتحانات خییییییییییلی سخت میشه خودت کمکمون کن از امتحانات سر بلند بیرون بیایم....


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
یا مهدی(عج)

شفا

خدا

مادر

نظرات  (۸)

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۵۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
ایشاالله که هر چه زودتر به وضعیت عادی زندگیتون برگرده و مادرتون عافیت کامل به دست بیارند
بودید روز دیدار یا نتونستید بیاید ؟
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم. ان شاء الله... نه متاسفانه لیاقت نداشتم بیام...
یاعلی
salam beroozam
انشالله خوب شن و برگردن خونه
دعا میکنم و از خدا میخواهم تمام مریض ها شفا بگیرن

دعا رو باید امام زمان بکنه؟

زدن کار درستیه؟
پاسخ:
اصلا متوجه منظورتون نشدم ....!!!!
سلام وبلاگ خوبی دارید
اگر مایلید حاضر به تبادل لینک هستم به وبلاگ ما سری بزنید
یاعلی
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۳ دختری از تبار تسنیم ...
سلام خواستم بگم  هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا...
دیدم شما از من بهتر این درس ها رو از برین...
به حق این روزها که پر از ذکر آقا امام رضا ع دعا می کنم، با توکل پشت سر بذارید و مادر گرامیتون شفا پیدا کنن...

فکر میکنم تو این روزهای سخت، بیشتر یاد حضرت زینب س بیفتید...

۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۱:۱۴ * بانوی منتظر *
سلام .
اینقدر با احساس از مادرتون و این مشکل عمیقتون صحبت کردید که اشک مارو هم در آوردید .
مطمئنا میدونین که این امتحان های سخت الهی واسه همه هست ، حالا بعضیا با صبر و توکل بر خدا از این امتحان سربلند بیرون میان بعضیا هم نه .
مطمئنا تا کسی جای شما نباشه نمیتونه درک کنه که شما چی میگین . پس من فقط میتونم برای شفای مادرتون و سربلند بیرون اومدن شما از این امتحان دعا کنم ....
یا حسین (ع) ................
یا حق ...................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">